lagu best sangat
Selasa, 3 Januari 2012 • 1:00 PG • 0 comments
ok..goodnite n salam to allz..
yana nak cter ni..tadikan yana follow blog http://anniez92.blogspot.com/ background music dy sumpah best sangat..lirik dy menusuk kalbu..sesuai untuk orang yang selalu menyakitkan hati..haha..not me la..sekarang masih demam cinta..haha..mesti dah ade yang nyampah ngan status yana yang kat facebook tu penuh ngan nama fauzi je..sampaikan ade yg update status nyampah..walaupun x mention name yana rosle tapi status tu membuatkan saya terase orang yg didlm status tu ade la saya..haha..dulu single same2 tapi sekarang saya dah ade boyfriend yang mnjage hati saya..so jangan la nak emo sangat bace status2 saya yang penuh dengan ayat2 cintan cintun dan ayat jiwang2..eh2..dah2 sebenarnye nak tulis sal lirik lagu ni..hihi..tajuk dia

YAKIN CINTAMU KU DAPAT- KANGEN BAND


Langkah kakiku semakin susah
Saat dirimu hakimi hatiku
Namun ku coba selalu mengalah
Ku lakukan demi cinta


Aku menunggu dan terus berharap
Dan aku bertahan hingga datang gelap
Hingga suatu saat tubuhmu kudekap
Yakin cintamu ku dapat


Meski kau selalu menyakiti aku
Ku coba bertahan walau sakit hati ini


Ku paksakan dan aku percaya
Suatu saat nanti kau akan mengerti
Bahwa cintaku ini takkan mati


Kupaksakan!!wooo...

OLDNEW
This owner ♥
Thank for viewing


Welcome

width="180" height="60">
Assalamualaikum. Welcome to My world! Leave me a nice talk at my cbox
Mood : I need him
Status : New Blogskin

Borak2 jom ♥
I need your stepfoot

Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Yana Rosle