PUAS TAK??
Khamis, 5 Januari 2012 • 4:08 PTG • 0 comments
haha..hey allz..salam..jap2..terkejut ke dengan tajuk tu??kenapa wat tajuk cam ni??mesti nak tau sebabnye kan..kalau tak watpe korang nak abiskan masa baca benda ni kan..hihi..
sebab utama tajuk ni dikeluarkan kerana..ha..ha..dah macam karangan kan..
ok2 serius..tak mau buang masa..nak citer ni.. 
(**dengan penuh excited bercerita) tajuk ni sebenarnya di tujukan khas kepada semua stalker2 yang setia men'stalker' fb saya..hihi..kenapa tajuk ni untuk korang??ha..ha (ni gelak perli namanya)
first, sebab korang ni rajin baca apa2 sahaja yang yana update..tapi tujuan sebenarnye bukan untuk kamu yang sekadar menstalker..tapi untuk golongan2 di bawah ni..
kalau korang ni setakat baca n komen kat ctu je tak pe..ni siap nak update status bagai n cerita2 pasal yana..haha..memang korang takde mention nama pun kat ctu..tapi yana tau orang yang korang maksudkan tu yana..haha..orang kata kalau tak makan cili takkan nak rasa pedas kan..kalau kau ni memang dah tak de modal nak bercerita..jangan la jadikan aku ni modal untuk kau bercerita..haha..lawak la manusia ni..tapi bagus jugak..sebab dy tunjukkan kepandaian diri dia bercerita pasal orang kat ctu..
ni nak tanya ni:
apa la yang korang dapat dari cerita pasal orang tu..puas ke??
apa la yang best sangat update status cam gitu..puas ke??
seronok ke dok perli2 orang kat wall sendiri..puas ke??
haha..kamu ni memang bermasalah la kawan..saya tak nak remove kamu dari friendlist saya..sebab saya rasa saya masih mampu untuk terus bersabar..kamu masih kawan saya ye sayang walau apa2 pun..
sebab saya tau kawan ni ade macam2 jenis..kawan yang makan kawan pun banyak..so rasenye tak terkejut kot kalau ada kawan yang jenis cam ni..kamu kategori yang mana?atau kamu kategori yang lain dari yang lain..
hurmm..lumrah hidup kan..tak semua orang akan suke dengan apa yang kita wat..perasaan manusia tu..mesti ada yang iri hati tengok orang lain bahagia..itu biasa dah..so..apa pun yang kamu nak buat ikut suka kamu la ye..saya tak ganggu kamu..so tak perlu rase nya kamu ganggu idop saya..kan..
k..bye..salam..hihi

OLDNEW
This owner ♥
Thank for viewing


Welcome

width="180" height="60">
Assalamualaikum. Welcome to My world! Leave me a nice talk at my cbox
Mood : I need him
Status : New Blogskin

Borak2 jom ♥
I need your stepfoot

Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Yana Rosle