KENAPA BUAT MACAM NI
Jumaat, 12 Oktober 2012 • 11:02 PG • 0 comments
to blog..
fikiran masih tertanya2..
kenapa jadi macam ni?!!
awak..mungkin awak ada sebab buat sume ni..
saya nak tau sebab nye!
kenapa selalu buat saya tertanya2??
kenapa suke buat saya macam ni..
awak..seorang sahabat takkan meninggalkan sahabatnye dalam keadaan tertanya2..
kalau betul awak anggap saya sebagai sahabat..
awak..sebenarnya awak semakin menghilang..
semakin menjauh..
saya tau awak cuba buat sume ni untuk jarakkan diri awak..
awak nak pegi mane??
memang awak dah cakap sebelum ni..
tapi awak tak bagi tau tempat yang akan awak pergi tu..
awak..kenapa suke sangat buat saya macam ni!!
tetibe teringat kembali kenangan di hari lahir saya..
awak..saya rindu kan saat tu..
awak xnk jumpe saya sebelum awak pegi sane ke??
bear awak saya masih simpan..
kotak coklat tu..mug yang awak bagi tu..
kenangan tu akan saya simpan sebagai kenangan terindah..
panggilan tu..saya rindukan kemesraan antara kite..
terima kasih sebab pinjamkan bahu awak untuk saya saat air mata ni mengalir..
terima kasih sebab melayan perangai budak2 saya ni..
terima kasih sebab sentiasa mendengar masalah saya..
terima kasih awak untuk semuanya..terima kasih!!


jaga diri awak ye..

OLDNEW
This owner ♥
Thank for viewing


Welcome

width="180" height="60">
Assalamualaikum. Welcome to My world! Leave me a nice talk at my cbox
Mood : I need him
Status : New Blogskin

Borak2 jom ♥
I need your stepfoot

Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Yana Rosle