Happy New Year Guys!!
Selasa, 1 Januari 2013 • 10:17 PG • 0 comments
assalamualaikum...
pejam celik, pejam celik kejap je dah masuk 2013..
terasa sangat2 sekejap masa yang berlalu..
terasa macam baru abis form 5 semalam je..
kehidupan dulu dan sekarang terlalu banyak perbezaan dy..
2012 banyak meninggalkan kenangan manis dan tak kurang jugak pahitnye..
mengharapkan kehadiran 2013 memberi semangat baru untuk meneruskan liku-liku kehidupan..
yang saban hari kita akan di uji oleh Sang Pencipta kite..
Alhamdulillah kerana masih di beri kesempatan untuk menghirup udara yang segar di pagi ini..
semalam telah menjadi sejarah dan hari ini dan seterusnya akan mencipta sejarah..
buku lama kita tutup dan simpan..tiba masa untuk buka buku baru plak..
segala kenangan semalam..kesilapan semalam tidak di bawa sehingga ke hari ini dan seterusnya..
mohon kemaafan dari hujung rambut ke hujung kaki..

ok..dah kenapa macam ayat touching je kerjanya pagi2 ni..
haha..
ok2..harapan tahun baru..
yana nak maju berlangkah2 lagi ke depan..
dan sesekali yana akan toleh ke belakang bukan untuk berpatah balik..
tetapi untuk belajar dari kesilapan yang lepas..
untuk memperbaiki diri yang sentiasa mempunyai kekurangan..
tahun ni masuk angka 2 dah kat depan..
kite 20 dah..tapi belum genap la kan..
still nk sweet 19 gitu..

tahun 2012 meninggalkan 1001 pengalaman..
kalo tahun 2011 dulu yana banyak menyibukkan diri dengan berlakon..
tahun 2012 yana membz kan diri dengan modelling plak..
cuma pengalaman berlakon dan modelling x sama..
hidup dalam pelbagai rencah kehidupan ni x la semudah yang anda semua lihat..
terkadang kita cuba untuk terus tersenyum di hadapan semua orang..
tetapi kita tak mampu tersenyum bila kita bersendirian..
air mata juga yang menjadi peneman..
2012..orang yang datang dan pergi dalam hidup yana silih berganti..
hari ni kite jumpe orang yang macam ni..
tapi esok kite jumpe plak seseorang yang begitu..
Allah SWT menduga kita dengan pelbagai cara..
cuma bagaimana kita menghadapinya tu berbeza..

kalo saat2 akhir 2011 banyak meninggalkan kenangan manis dengan orang sekeliling yana
tahun 2012 pula banyak meninggalkan kisah air mata pada yana..
orang yang datang silih berganti..masuk tahun ni..yana nak berhenti untuk terlalu berharap pada orang..
kenangan lalu banyak mengajar untuk tidak terlalu percaya pada janji orang lain..

alhamdulillah..permulaan tahun baru..
rezeki hope sangat murah..yana baru terima job..n arini nak fitting baju..
hope segala persoalan yana harini bakal terjawab..
kalo dapat..ini adalah rezeki kurniaanNya

today my first meet with him..
kawan yang sebelum ni hanya kenal melalui facebook n berhubung melalui telefon je..
doakan segala2nya berjalan lancar di hari pertama tahun baru ni..
welcome 2013..bye 2012..ni la hasil light painting with abg2 kite aritu..


OLDNEW
This owner ♥
Thank for viewing


Welcome

width="180" height="60">
Assalamualaikum. Welcome to My world! Leave me a nice talk at my cbox
Mood : I need him
Status : New Blogskin

Borak2 jom ♥
I need your stepfoot

Awesome people ♥
Thanks for following me

Credits ♥

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Yana Rosle